بدون عنوان!!!!

جوووووووووووونم مهر مادری خیلی از این عکس خوشم اومد واسه همینم گذاشتمش...



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت20:36---4 اسفند 1390
شاپرک بالت شکسته



پر پرواز تو بسته



می بینم غم توی چشمات



چه غریبونه نشسته



شاپرک خوابه قناری



چه جوری دووم میاری



گلا پژمرده و زردن



تو عجب طاقتی داری



شاپرک دردت به جونم



تورو از خودم میدونم



بذار یه شعری که گفتم



واسه دلت بخونم



شاپرک دل توی سینه



ساعت ها تنها می شینه



وقتی شب می رسه از راه



خواب پروازو می بینه



واسه زخمات یه دوا نیس



دلم از دلت جدا نیس



توی این غربت جونگیر



یه نگاه اشنا نیس



هر جا که می ری خزونه



غروبه دل نگرونه



آفتابش جونی نداره



اما شب اینجا می مونه



نمی دونم مثه بارون



رو کودوم شونه ببارم



روی شاخه ها تو غربت



شاپرک من تورو دارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:13 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com